بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ اب / خرید شیلنگ آب | برندهای مختلف شیلنگ ایرانی

خرید شیلنگ آب | برندهای مختلف شیلنگ ایرانی

از گذشته تا به امروز با ما همراه بوده است که در دو تلفظ شِلَنگ یا شیلَنگ می باشد، نوعی وسیله است که با انعطاف پذیری بالا و استحکام قوی انواع مایعات و هوا را از خود عبور می دهد، شیلنگ آب با برند های مختلف شیلنگ ایرانی در بازار به شکل، اندازه، رنگ، طرح های مختلفی وجود دارد، استحکام شیلنگ ها به دلیل موادی است  که در آن به کار رفته است، از جمله یک ماده یا ترکیبی از مواد مختلف نظیر نایلون، پلی‌ اورتان، پلی‌ اتیلن، پی‌ وی‌ سی، لاستیک طبیعی یا لاستیک سنتزی ساخته می‌شود، که شیلنگ ها را بر اساس محیط مورد استفاده با فشارهای گوناگونی تولید می شوند، برای خرید شیلنگ آب با قیمت مناسب به راه های آسان و پر سودی همچون سایت های آنلاین را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید شیلنگ آب | برندهای مختلف شیلنگ ایرانی

بزرگترین تولیدکننده انواع شیلنگ آب در ایران

بزرگترین تولیدکننده انواع شیلنگ آب در ایرانبزرگترین تولید کنندگان انواع شیلنگ آب در ایران، موفق به تولید انواع شیلنگ با سایز های متفاوت و مرغوبی و عالی شده اند که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • انواع شیلنگ صنعتی
  • انواع شیلنگ کشاورزی
  • انواع شیلنگ باغبانی

تولید کنندگان انواع شیلنگ ایرانی در چندین سال اخیر تلاش خود را دو چندان کرده اند و انواع شیلنگ با جنس های مستحکم و عمر طولانی تری را وارد بازار کرده اند که برخی از مواد به کار رفته در آن ها پلی اتیلن، PTFE تفلون، فولاد و غیره نیز می باشد.

برای خرید شیلنگ باغبانی، خرید شیلنگ صنعتی، خرید شیلنگ کشاورزی و سایر شیلنگ ها می توانید به این تولیدی ها مراجعه کنید و با یک تیر چند نشان بزنید و خرید خود را به صورت عمده انجام دهید و علاوه بر خرید مستقیم از تخفیفات آن نیز بهره مند شوید.

معرفی برندهای مختلف شیلنگ های ایرانی

معرفی برندهای مختلف شیلنگ های ایرانیشرکت های موفق بسیاری در ایران در زمینه تولید انواع شیلنگ گاز، شیلنگ فشار قوی، شیلنگ آبیاری قطره ای، شیلنگ هیدرولیک، شیلنگ پنوماتیک و غیره فعالیت دارند، با برند های بسیاری در بازار ممکن است روبرو شوید این شیلنگ ها در برابر خوردگی و آتش مقاوم هستند، برترین برند های که در بازار موجود می باشد برند های ایرانی است که نه تنها نیاز بازار را تامین می کنند بلکه به کشورهای همسایه نیز صادرات انجام می شود.

قیمت شیلنگ آب به عوامل بسیاری وابسته است که قبل از فروش شیلنگ آب یا خرید آن حتما از سایت های آنلاین از قیمت های به روز شده جویا شوید، قیمت شیلنگ آبیاری و بسیاری از شیلنگ های دیگر در این سایت ها موجود می باشد، برای شناخت بیشتر برند های معتبر به مراکز خرید مراجعه کنید تا علاوه بر خریدی پر سود تا برند های گوناگون آشنا شوید.

پرفروش ترین مدل های شیلنگ آب در بازار

پرفروش ترین مدل های شیلنگ آب در بازارپرفروش ترین مدل های شلینگ آب در بازار مقاوم ترین آن ها می باشد که در بازار شاهد مدل های بسیاری هستیم، در این بین انواع شیلنگ خارجی میان شیلنگ های با کیفیت ایرانی به چشم می خورد.
بیش تر ایرانیان خرید خود را ازانجام شیلنگ های داخلی انجام می دهند، استقبال از شیلنگ های خارجی کمتر بوده است، علت اصلی واردات شیلنگ خارجی به این دلیل می باشد که در برخی شرایط تولیدات شیلنگ جوابگو نمی باشد.
فروشندگانی که به تازگی وارد این عرصه کاری شده اند و قصد فروش انواع شیلنگ آب را دارند توجه کنید، فروش انواع شیلنگ آب به چندین صورت می تواند باشد:

  • فروش حضوری یکی از گزینه های رایج می باشد که همه ما به صورت روزانه به بازار مراجعه می کنیم و خرید خود را انجام می دهیم، از این رو فروشندگان می‌ توانند با تاسیس کردن فروشگاه هایی تمام محصولات داخلی و وارداتی را در آن مکان با قیمت مناسب به فروش برساند، کیفیت حرف اول را می زند هر چه مرغوبیت شیلنگ های شما بهتر باشد مشتریان بیشتری را سمت خود جذب می کنید.
  •  یکی دیگر از راه های که امروزه بسیار رواج یافته است فروش اینترنتی می باشد، که با در دست داشتن یک گوشی یا لپ تاپ می توان به سایت ها و اپلیکشین های که توسط فروشندگان ساخته شده است محصولات را دید و خرید انجام داد، که در این صورت فروشندگان نیازی به احداث فروشگاه ندارند، زیرا با حداقل مبلغ می توان یک سایت راه اندازی کرد و محصولات خود را در آنجا در معرض دید مشتریان قرار داد.

لیست قیمت انواع شیلنگ های آبی

لیست قیمت انواع شیلنگ های آبیلیست قیمت انواع شیلنگ های آبی از گران ترین تا کم قیمت ترین آن را هر چند دقیقه یکبار به صورت به روز رسانی شده در سایت های معتبر قرار داده، مشتریانی که قصد خرید و فروش دارند و در این بین به فکر سود و منفعت بیشتری هستند می توانند قبل از هر اقدامی به این سایت ها مراجعه کنند و از قیمت ها جویا شوند.
سوالی که برای بسیاری از افراد ممکن است پیش آید این است که چرا لیست قیمت ها دقیقه ای و سریع به روز رسانی می شوند؟ علت اصلی آن نوسانات بازار و بسیاری از عوامل موثر دیگر در این زمینه می باشند، از عوامل دیگری که در قیمت ها موثر می باشد می توانیم به مواد زیر اشاره کنیم.

  • مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت این شیلنگ ها 
  • کیفیت درجه یک و مرغوبیت بالای محصولات 
  • شرایطی که این شیلنگ ها در آن تولید می شوند.
  • قطعاتی که برای ساخت شیلنگ ها استفاده می شود.
  • بالا و پایین شدن قیمت دلار: قیمت دلار بر روی قیمت بسیاری از مواد اولیه مورد استفاده در ساخت شیلنگ ها موثر است.
  • هزینه های آب، برق و گاز در زمان های مختلف متغبر است 
  • و …

مرجع خرید انواع شیلنگ در کشور

مرجع خرید انواع شیلنگ در کشورمرجع خرید انواع شیلنگ در کشور فقط و فقط نمایندگی های منتخب سطح شهر می باشد که تمام خریداران با مراجعه به این مرکز می توانند یک شیلنگ با کیفیت خریدارانی کنند و از سود خوبی بهره ببرند، هیچوقت به دلالان اعتماد نکنید، زیرا تجربه ثابت کرده است که آن ها به نام شیلنگ با کیفیت و درجه یک، شیلنگ نامرغوب را به خریداران داده اند، روش های صحیح بسیاری برای خرید شیلنگ ها وجود دارد که می توانید از میان سه روش زیر یکی را انتخاب کنید.

  1. شما خریداران عزیز می توانید با یکی از شرکت های سازنده های شیلنگ ها قرار داد ببندید و تمامی شیلنگ های مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید که از مزایا مهم آن خریدی سریع و آسان می باشد که می توان در اینجا به آن اشاره داشت. 
  2. همچنین در سطح شهر فروشگاه هایی دایر شده است که هدف اصلی آن ها فروش به صورت عمده و خرده انواع شیلنگ می باشد، شما با مراجعه به این مراکز می توانید خرید خود را انجام دهید. 
  3. گزینه آخری که در اینجا به آن اشاره خواهیم داشت سایت های گوناگونی می باشد که امروزه شاهد افزایش آن ها هستیم، با آمدن این سایت ها خرید را برای همگان راحت کرده اند که تنها با چند دقیقه مراجعه به این سایت ها می توان در کوتاه ترین زمان ممکن خرید خود را انجام داد، سفارش خود را درب منزل دریافت خواهید کرد که در صورت نارضایتی می توانید محصول را تعویض یا به کل پول خود را پس بگیرید.

فروش اینترنتی مدل های مختلف شیلنگ آب

فروش اینترنتی مدل های مختلف شیلنگ آبفروش اینترنتی مدل های مختلف شیلنگ آب با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیار راحت شده است، فروشنده و خریدار با تنها زمان کوتاه و هزینه ای بسیار ناچیز می توانند فروش یا خرید خود را انجام دهند که راهی بسیار پسندیده و پر سود می باشد.

بسیاری از افراد هستند که به فکر گسترش کار خود با بازخورد عالی هستند، پیشنهاد می شود حتما گریزی از این راه بزنند و آن را امتحان کنند، سوابق نشان داده است با مشغله های کاری، افراد زیادی هستند که همیشه دغدغه وقت کم را دارند، برای آن ها و همه افرادی که به هر دلیلی دسترسی به خرید حضوری از بازار و نمایندگی را ندارند، خرید از سایت های آنلاین معتبر را پیشنهاد می کنیم.

آشنایی با انواع شیلنگ های انتقال آب در ایران

آشنایی با انواع شیلنگ های انتقال آب در ایرانآشنایی با انواع شیلنگ های انتقال آب در ایران، بد نیست با شیلنگ ها بیشتر آشنا شویم تا هنگام خرید کمک شایانی شود و نتیجه رضایت بخشی را به دنبال داشته باشد، شیلنگ های دو جداره با سایز های متفاوتی دارای روکش بوده، که انواع شیلنگ های آب از جنس پی وی سی PVC هستند.
شیلنگ های کولر در دو نوع پلی اتیلن و ضد آفتاب تولیدتولیبا می شود که دارای دو رنگ می باشد و معمولا در وزن ۸ کیلو گرم تولید می شود، یکی دیگر از شیلنگ های موجود در بازار شیلنگ بافت می باشد که از نام آن هویداست این شلینگ از نخ پلی استر با تراکم بالا تولید شده است.
شیلنگ لاستیکی را حتما از نزدیک مشاهده کر ده اید این شیلنگ در دو نوع بدون نخ و نخ دار با رنگ و وزن های متفاوت در بازار موجود می باشد، شیلنگ خط دار، این شیلنگ متفاوت می باشد و در دو لایه ضخیم با نخ ۶۰۰ که سبب می شود استحکام این شیلنگ در برار فشار گرما و سرما بیشتر شود، شیلنگ تراز موجود در بازار با سایز های ۴، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و غیره که وزن های آن ها یکسان نمی باشد.

دسته بندی شیلنگ های آب بر اساس سایز

دسته بندی شیلنگ های آب بر اساس سایزدسته بندی شیلنگ های آب بر اساس سایز کار را راحت کرده است، با نگاه کردن به سایز و وزن می توانید شیلنگ مورد نیاز خود را خریداری کنید، به محیطی که می خواهید شیلنگ را برای آن خریداری کنید دقت کنید زیرا هر شیلنگ سازگار با محیط مناسب به خود ساخته شده است که دارای وزن ها و اندازه های گوناگونی هستند.
وزن سایز های شیلنگ آب به صورت زیر می باشد:

  • سایز ۱ اینچ وزن ۲۳ کیلوگرم
  • سایز ۱.۲ اینچ وزن ۱۰ کیلوگرم
  • سایز ۳.۴ اینچ وزن ۱۵-۱۷ کیلوگرم
  • سایز ۱، ۱.۴ وزن ۲۳ کیلوگرم
  • سایز ۱، ۱.۲ وزن ۲۰-۲۳ کیلوگرم
  • نمره ۲ : ۱.۲ اینچ
  • نمره ۲.۵ : ۳.۴ اینچ
  • نمره ۳: ۱ اینچ
  • نمره ۴: ۱، ۱.۴ اینچ
  • نمره ۵: ۱، ۱.۲ اینچ
  • نمره ۶: ۳ اینچ به بالا

مشخصات بهترین شیلنگ های آب ایرانی

مشخصات بهترین شیلنگ های آب ایرانیمشخصات بهترین شیلنگ های آب ایرانی با شیلنگ های خارجی کاملا متفاوت می باشد، ویژگی های این شیلنگ ها سبب شده است تا آن ها از سایر شیلنگ های خارجی متمایز شمرده شوند.
ویژگی های یک شیلنگ آب خوب موارد زیر می باشد که به طور مختصر آن را شرح داده ایم.

  • مقاوم در برابر خوردگی: بیشترین شیلنگ ها در برابر تمام عبور جریان الکتریکی عایق می باشند، اما شیلنگ های که در برابر خوردگی مقاوم هستند شیلنگ های پی وی سی می باشد. 
  • مقاوم در برابر سوختن: در کل تمام تولیدات پلاستیکی از پتانسیل بسیار بالایی برخوردارند که در برابر آتش سوزی مقاوم هستند.

نمایندگی فروش انواع شیلنگ های آب خارجی

نمایندگی فروش انواع شیلنگ های آب خارجینمایندگی فروش انواع شیلنگ های آب خارجی در شهرهای مختلف ایران موجود می باشد، معمولا فروش این شیلنگ ها را نمایندگی های صادرات و واردات انجام دهند.
به دلیل وارداتی بودن این شیلنگ ها، نمایندگی ها معمولا با قیمت بالاتری این شیلنگ ها را وارد بازار می کنند، از قیمت و ظاهر آن ها می توان این شیلنگ ها را تشخیص داد، معمولا از کشورهای آلمان، آمریکا، چین، ترکیه و سایر کشورها واردات انجام می شود.
برای سفارش از مراکز عرضه از دو راه می توان اقدام کرد، در زیر برای شما شرح داده ایم:

  • سفارش حضوری این محصول می باشد که امروزه در اقصی نقاط کشور فروشگاه هایی احداث شدند که در زمینه فروش شیلنگ فعالیت می کنند و شما با مراجعه به آن ها می توانید انواع شیلنگ ایرانی مد نظر خود را سفارش دهید و تهیه نمایید.
  • در عصر امروز سایت های گوناگونی برای فروش اینترنتی انواع شیلنگ ها به خصوص شیلنگ فشار قوی GPMAX سایز DN4 راه اندازی شده است که خریداران با مراجعه به این سایت ها می توانند شیلنگ‌ مد نظر خود را سفارش داده و‌ درب منزل تحویل بگیرند و پس از آزمایش کیفیت هزینه ی آن را پرداخت نمایید و  در صورت نارضایتی سفارش خود را تمدید کنند تا محصول مورد نظر را دریافت کنند.

عرضه عمده انواع شیلنگ های آب PVC

عرضه عمده انواع شیلنگ های آب PVCعرضه عمده انواع شیلنگ های آب PVC به صورت مستقیم با قیمت مناسب انجام می شود، ویژگی های منحصر به فرد این شیلنگ سبب استقبال بیشتر از داخل و خارج از کشور شده است، به دلیل کیفیت و قیمت مناسب خریداران از مراکز عرضه خرید خود را به صورت عمده انجام می دهند که با سود قابل توجهی همراه است.

ویژگی های شیلنگ پی وی سی به صورت زیر می باشد:

  • شیلنگ های انعطاف پذیر و نرم است.
  • یکی دیگر این که از خود در مقابل انواع اشعه مضر مقاومت نشان می دهند.
  • خوش رنگ و زیبا هستند.
  • مقاوم در برابر ضربات و انواع خوردگی ها 
  • و …

مهمترین کاربردهای شیلنگ های آب PVC

مهمترین کاربردهای شیلنگ های آب PVCقبل از اشاره به مهم ترین کاربردهای شیلنگ های آب PVC اجازه دهید مشخصات آن را بررسی کنیم، این شیلنگ در دو نوع شفاف و کدر در بازار موجود می باشد که هر کدام دارای ویژگی های می باشند.

  • برای دیده شدن آب و یا سایر مایعات در درون شیلنگ معمولا سطح شیلنگ های شفاف نسبت به شیلنگ های کدر بیشتر صیقل خورده است.
  • عموما مقاومت در شیلنگ های کدر بالاتر است و شیلنگ های شفاف از انعطاف بیشتری برخوردارند.

حال که با این شیلنگ آشنا شدید به کاربرد های آن در زیر اشاره می کنیم:

  • از شیلنگ های کدر بیشتر در انتقال مایعات در زمین های کشاورزی، کارخانه ها و ساختمان هایی در حال ساخت (نیم ساز) استفاده می گردد.
  • از شیلنگ های شفاف هم چون زیبایی بیشتری نسبت به شیلنگ کدر دارد به همین خاطر بیشتر مورد توجه در مصارف خانگی و منازل مسکونی می باشد.

اگر به فکر این هستید که چطور می توان عمر این شیلنگ ها را طولانی کرد به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • جهت انتقال آب خیلی گرم و مواد شیمیایی از شیلنگ های آب معمولی استفاده نکنید و به جای آنها از شیلنگ های صنعتی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید.
  • توجه کنید که قسمتی از شیلنگ و همین طور در قسمت اتصال به شیر آب دچار تا خوردگی نخورده باشد.
  • شیلنگ آب را در برای مدت زمان زیادی در معرض فشار قوی قرار ندهید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شیلنگ آب | پخش انواع شیلنگ ارزان قیمت

در بین وسایلی که برای انتقال آب در دوره های مختلف از گذشته تا به حال اختراع شده است شیلنگ جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است. به این معنی که انعطاف بدنه این

دیدگاهتان را بنویسید