بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ / خرید شیلنگ | لیست قیمت انواع شیلنگ در بازار

خرید شیلنگ | لیست قیمت انواع شیلنگ در بازار

برای خرید شیلنگ می توان به مراجع گوناگونی سر زد. از این مراجع همچنین می شود که تازه ترین لیست قیمت انواع شیلنگ در بازار را هم به دست آورد. شما با مراجعه به نمایندگی های شرکت های تولیدی، بازار خرید و فروش و همچنین سایت های گوناگونی که در این زمینه فعالیت می نمایند، به راحتی خواهید توانست که نرخ های شیلنگ های متنوع را به دست آورید. شیلنگ ها کاربردهای زیادی دارند و هر کدام شان را شرکت های تولید کننده از جنس های متفاوتی می سازند و به فروش می رسانند. خرید شیلنگ | لیست قیمت انواع شیلنگ در بازار

تولید انواع شیلنگ در کارخانه های تولیدی ایرانی

تولید انواع شیلنگ در کارخانه های تولیدی ایرانیتولید انواع شیلنگ در کارخانه های تولیدی ایرانی صورت می گیرد. این کارخانه ها در جای جای کشورمان فعالیت می کنند و محصولات خود را پس از ساخت، به شیوه های گوناگونی وارد بازار می نمایند. آن ها همچنین از جنس های مختلفی شیلنگ ها را تولید می کنند که به دو بخش پلاستیکی و فلزی تقسیم برندی می شوند. 

تولیدی های گوناگون سعی می کنند تا با استفاده از مواد اولیه مرغوب، شیلنگ هایی را وارد بازار نمایند که از کیفیت عالی ای برخوردار می باشند. این شرکت های تولید کننده، به همین دلیل در تنوع زیادی که شامل کیفیت، رنگ، اندازه و قطر می باشد، محصولات خود را می سازند تا در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد. 

البته بایستی در این خصوص گفت که این نیاز بازار است که کارخانه را مجاب به ساخت شیلنگ ها در انواع گوناگونی می نماید. همان گونه که می دانید، این نوع از کالا، کارایی بالایی در هر صنعتی دارد. شما می توانید از شیلنگ هایی که ساخته شده توسط کارخانجات ایرانی هستند، در صنایع خودروسازی، ساختمان سازی و غیره استفاده نمایید. 

تولیدی ها، اغلب از طریق نمایندگی هایی که در سر تا سر کشور دارند، این گونه از محصول را به فروش می گذارند و عرضه به صورت عمده و جزئی صورت می گیرد. 

آشنایی با مدل های مختلف شیلنگ در بازار

آشنایی با مدل های مختلف شیلنگ در بازارشیلنگ ها را شرکت هایی که در کار تولید آنان هستند و یا از کشورهای گوناگونی وارد می نمایند، در مدل های متفاوتی به فروش می گذارند. اگر سری به بازار خرید و فروش بزنید، می توانید طرح های متفاوتی از شیلنگ ها را مشاهده کنید. این گونه از محصول را در هر جایی می توان به کار برد و به همین سبب نیاز به مدل های مختلفی دارد. 

هر کدام از مدل های ساخته شده، موارد کاربردشان فرق می کند. این نوع از کالا را می شود به صورت باریک، بزرگ، قطره های کم و زیاد در بازار مشاهده نمود. اما برای آشنایی بیشتر با تازه ترین و جدیدترین نوع شیلنگ های کاربردی، می شود که به سایت های اینترنتی گوناگونی مراجعه کرد. در این جا ما نیز به چند مدل اشاره می کنیم: 

  • شیلنگ پلاستیکی 
  • شیلنگ پی وی سی 
  • شیلنگ هیدرولیک شامل شیلنگ فشار قوی 
  • شیلنگ پنوماتیک 
  • شیلنگ آبیاری قطره ای 
  • و انواع گوناگون شیلنگ آبیاری 

مهمترین کاربردهای انواع شیلنگ

مهمترین کاربردهای انواع شیلنگکارخانه شیلنگ سازی، برای موارد کاربرد زیادی، محصولاتش را تولید می کند و به بازار عرضه می دارد. تولید شیلنگ در مدل های متنوع به این دلیل صورت می گیرد که کارایی شان در جاهای گوناگون فرق می کند. از شیلنگ ها در صنایع مختلفی استفاده می شود. شما در هر جایی که نگاه کنید، می توانید آشکارا شیلنگ ها را مشاهده نمایید. 

این نشان دهنده این موضوع است که موارد استفاده از شیلنگ ها به دلیل نوع کاربری شان، گسترش پیدا می کند. از شیلنگ ها در صنایع کشاورزی، ساختمان سازی، صنایع پتروشیمی، مواد غذایی و سایر صنایع دیگر به وفور استفاده می نمایند. شیلنگ ها انتقال دهنده محصولات گوناگونی می باشند که از آب، روغن، مواد نفتی و غیره متشکل اند. 

پس می توان از این نوع محصول در امور زیادی استفاده کرد. همین مسئله سبب گردیده تا کارخانه های مختلفی شیلنگ ها را تولید کنند. همچنین در هر بازاری می شود دید که فروشگاه هایی در کار فروش شیلنگ می باشند. شا هم اگر به یکی از مدل های شیلنگ ها نیاز دارید، می توانید به مراکز مختلفی برای خرید انواع شیلنگ سر بزنید. 

قیمت روز انواع شیلنگ های ایرانی و خارجی

قیمت روز انواع شیلنگ های ایرانی و خارجیقیمت روز انواع شیلنگ های ایرانی و خارجی را می شود از مراجع گوناگونی به دست آورد. در این حوزه فروشگاه های حضوری و غیر حضوری گزینه مناسبی می باشند. آنان تازه ترین قیمت شیلنگ را در اختیارتان می گذارند. از این فروشگاه ها به آسانی قادر خواهیم بود که قیمت شیلنگ هیدرولیک و پنوماتیک را به دست آوریم. 

اما در این میان، تفاوت هایی میان شیلنگ های خارجی و ایرانی وجود دارد. همان گونه که می دانید، در حال حاضر، نوسانات ارزی باعث گردیده تا شیلنگ های وارداتی از نرخ بالاتری برخوردار باشند. از البته موارد دیگری هم هستند که باعث تفاوت قیمت ها می شوند که از آن جمله می توان به کیفیت این کالاها اشاره کرد. 

از جانب دیگر، نوع خرید و این که کدام برند آن را تولید کرده است هم موارد موثر در تعیین قیمت این کالا می باشد. با مراجعه به فروشگاه مرکزی شیلنگ، هم برندهای گوناگون را می شود مشاهده کرد و هم این که از جدید ترین نرخ ها مطلع گشت. در بازار انواع شیلنگ آبیاری و انواع شیلنگ صنعتی وجود دارد. 

هر یک از این مدل ها، خود قیمت های جداگانه ای را دارا می باشند. به هر حال، باید گفت که به دلیل مدل های متفاوت شیلنگ ها، تفاوت قیمت های شان طبیعی می باشد. 

پرفروش ترین برندهای شیلنگ در ایران

پرفروش ترین برندهای شیلنگ در ایرانپرفروش ترین برندهای شیلنگ در ایران، آن شمار از محصولاتی هستند که از سوی کارخانه های نام آشنا و معروف تولید شده اند. برندهای برتر، سعی شان بر این است که محصولی را ارائه کننده که از هر لحاظی قابل استفاده باشد. آن ها همه استانداردهای روز دنیا را در این خصوص در نظر می گیرند و طبق نیاز بازار، کالا را می سازند. 

شیلنگ ها در هر بخش و صنعتی که کاربرد دارند، به همان میزان هم فروش پیدا می کنند. برای نمونه در این جا می توان گفت که برندها به صنایعی بیشتر بها می دهند که محصولات شان را بیشتر به مصرف می رسانند. این گونه می توانند سطح تولید خود را بالا ببرند. البته برندهای مطرح، جنس و کیفیت کالای شان هم باید اعلاء باشد. 

به همین سبب است که مشتریان بیشتری را جذب می کنند. فروش انواع شیلنگ از جانب برندهایی که معروف هستند، به گونه کلی و جزئی صورت می گیرد. برای این که بتوانید بهترین نوع شیلنگ را به دست آورید، توصیه می نماییم که به سامانه های اینترنتی فروش سازندگان شیلنگ های با کیفیت مراجعه کنید. 

از این طریق خواهید توانست که شیلنگ ها به هر میزان و کیفیتی که می خواهید، تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید. 

مرجع خرید شیلنگ در ایران

مرجع خرید شیلنگ در ایرانمرجع خرید شیلنگ در ایران، محصول را به صورت عمده، جزئی و بسته بندی شده، ارائه می دهد. در هر شهری بازارهایی وجود دارد که در آن انواع شیلنگ ها به فروش گذاشته می شود. البته این بازارها متنوع می باشند، زیرا کاربرد این محصول فرق می کند. برای نمونه به دنبال شیلنگ خودرو، باید به مراکزی سر زد که لوازم یدکی ماشین وجود داد. 

همچنین برای خرید انواع شیلنگ کشاورزی باید به مراکزی مراجعه نمود که در آن کالا و لوازم کشاورزی عرضه می شود. در هر صورت، می توان این گونه گفت که مراجع خرید شیلنگ ها در کشورمان، متفاوت می باشند و هر کدام از این مراجع نوعی از شیلنگ را به شیوه ای عرضه می کنند. 

با مراجعه به بازارهای گوناگون نیز می توانید شیلنگ هایی را تهیه نمایید که به آن ها نیاز دارید. در این بازارها فروشندگانی وجود دارند که با قیمت های مناسبی محصول را ارائه می کنند. از این فروشندگان می شود به آسانی کالایی را تهیه کرد که هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هم این که موارد کاربردش گوناگون باشد. 

شرکت های تولیدی و وارداتی، نمایندگی های این شرکت ها، بازارهای حضوری و غیر حضوری، از جمله مراجع خرید می باشند. 

پخش عمده شیلنگ به سراسر کشور

پخش عمده شیلنگ به سراسر کشورپخش عمده شیلنگ به سراسر کشور را کارخانه های تولیدی این کالا انجام می دهند. آن ها پس از این که شیلنگ ها را در ابعاد و مدل های متفاوتی تولید کردند، به صورت بسته بندی شده به هر شهری که در آن نمایندگی دارند و یا از سوی خریداری، سفارش داده شده، ارسال می کنند. 

کارخانه ها فروشنده اصلی عمده شیلنگ ها در کاربردهای گوناگونی هستند. آن ها به وسیله شعبی که در گوشه و کنار کشورمان ایجاد کرده اند هم کالای تولیدی شان را عرضه می نمایند. خریداران می توانند با مراجعه به کارخانه ها و یا شعب متفاوت آنان در هر جایی که ساکن هستند، بهترین نوع شیلنگ ها را به صورت عمده خریداری نمایند. 

بزرگترین عمده فروش شیلنگ در ایران

بزرگترین عمده فروش شیلنگ در ایرانبزرگترین عمده فروشی شیلنگ در ایران، در انواع گوناگونی این محصول را ارائه می دهد. از این گونه فروشندگان می شود هر نوع شیلنگی را که نیاز داشته باشیم، به گونه کلی خریداری نماییم. آن ها همچنین عرضه کننده شیلنگ ها در کیفیت های گوناگون و برندهای متفاوتی نیز می باشند. 

از این عمده فروشی ها قادر خواهیم بود که با نرخ پایین ترین نسبت به سایر مکان ها، خرید خود را انجام دهیم. آن ها فروشنده انواع شیلنگ های ایرانی و خارجی هستند و در این زمینه می کوشند تا از طرق گوناگونی، کالا را به فروش رسانند. 

از جانب دیگر، با رشد سریع اینترنت در چند سال گذشته می توان گفت که فروشگاه های زیادی در این فضا فعالیت می کنند. هر کدام از آن ها می توانند بزرگترین عمده فروش شیلنگ های گوناگون در ایران باشند. خرید از این سایت ها بسیار ساده است و در همین حال تنوع زیادی هم دارند. 

مشخصات انواع شیلنگ های PVC

مشخصات انواع شیلنگ های PVCشیلنگ های پی وی سی، به دلیل جنس خیلی خوبی که دارند و همچنین انعطاف پذیری بالای شان، موارد کاربرد زیادی پیدا کرده اند. در گذشته شیلنگ هایی که وارد بازار می شد، از کیفیت زیادی برخوردار نبود و در سرما و گرما زود فرسوده می گردید. اما این شیلنگ ها جزء بهترین محصولات در این عرصه به شمار می روند. 

باید گفت که شیلنگ پی وی سی هم از خود انواع گوناگونی دارد که بر اساس موارد مختلفی تقسیم بندی می شود. اما مشخصات شیلنگ ها این موارد می باشند: 

  • در دو نوع کدر و روشن توزیع می گردند. 
  • دارای رنگ های گوناگونی هستند. 
  • از سطح درونی و بیرونی صیقلی و صافی برخوردارند. 
  • مقاومت بالاتری نسبت به سایر جنس ها دارند. 

موارد استفاده از شیلنگ های PVC

موارد استفاده از شیلنگ های PVCاز شیلنگ های پی وی سی، در صنایع گوناگونی استفاده می شود. شما می توانید از این کالا در هر جایی که نیاز داشته باشید کار بگیرید. 

البته بایستی گفت که شیلنگ های پی وی سی، در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می شوند که همین مسئله باعث گردیده تا کاربردشان محدود به برخی از کارها شود. برای مثال انواع شیلنگ گاز در بازار است که از آن ها برای انتقال گاز از جایی به جای دیگر کار می گیرند. اما موارد استفاده دیگر این گونه از شیلنگ ها را می شود این گونه شرح داد: 

  • استفاده در آبیاری زمین های کشاورزی 
  • استفاده در منازل 
  • بکارگیری آنان در صنایعی تولیدی مایعات 
  • و سایر موارد دیگر 

بررسی خرید شیلنگ های جمع شو

بررسی خرید شیلنگ های جمع شوشیلنگ های جمع شو، به دلیل این که از مواد اولیه با کیفیت تولید می شوند، در هنگامی که نیاز به آنان وجود ندارد، به راحتی جمع می گردند و جای کمتری را هم اشغال می نمایند. برخی از این شیلنگ ها طول شان برای مثال به پنج می رسد؛ ولی می شود آن را تا ۱۵ متر کشید و برای آبیاری، شستشو و موارد گوناگون دیگر بکار گرفت. 

همچنین این گونه از شیلنگ ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت و نور خورشید دارند. آن ها دارای وزن کمی می باشند.  برای خرید این نوع از محصول می شود به سایت های گوناگون اینترنتی مراجعه کرد. 

سایزهای مختلف شیلنگ در بازار

سایزهای مختلف شیلنگ در بازارشیلنگ ها را شرکت های توید کننده در سایزهای گوناگونی به بازار عرضه می کنند. 

این مسئله بر می گردد به این موضوع که محصول، موارد کاربرد زیادی دارد و در هر کاری، نیاز است که سایز و اندازه مشخصی را دارا باشد. در بازار می شود این گونه از کالا را از سایز ۲ میلی متر تا به بالا تهیه کرد. همچنین هر کدام از سایز ها دارای وزن های مختلفی نیز می باشند. 

در هر صورت، این مدل از کالا را به هر ابعاد و قطری که خواسته باشید می توانید از بازار خرید و فروش به دست آورید. شیلنگ ها در سایزبندی ها و رنگ های متفاوتی تولید و به فروش می رسند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید