بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ اب / تولید کننده شیلنگ آب | پخش انواع شیلنگ ارزان قیمت

تولید کننده شیلنگ آب | پخش انواع شیلنگ ارزان قیمت

در بین وسایلی که برای انتقال آب در دوره های مختلف از گذشته تا به حال اختراع شده است شیلنگ جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است. به این معنی که انعطاف بدنه این راه آب ها سبب شده که بتوان آب یا دیگر مایعات را به هر نقطه‌ی دلخواه در زمان بسیار کوتاهی منتقل نمود. این ویژگی خاص در مورد آبیاری، همچنین در مواقع ضروری یا مکان هایی که انتقال آب و مایعات به آنجا دشوار است، مانند،باغ ها و موضوع آتشنشانی، اهمیت خود را بیشتر به نمایش می گذارد. انواع تولید کننده شیلنگ آب که در کشور بسیار به چشم می خورند نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند و قیمت شیلنگ آب ارائه شده توسط این واحد های تولیدی بسته به کیفیت، سایز و… متفاوت است که پخش انواع شیلنگ ارزان در سایز ها و کاربرد های مختلف، از مهم‌ ترین اقدامات آنها محسوب می شود. 

تولید کننده شیلنگ آب | پخش انواع شیلنگ ارزان قیمت

کارخانه تولیدی انواع شیلنگ ایرانی

کارخانه تولیدی انواع شیلنگ ایرانیدر ایران به دلایل مختلف مانند کم آبی یا توسعه روش های توئین آبیاری، نیاز به مراکز فروش شلینگ و لوله های آبیاری بیش از پیش احساس می‌شود تا بتوان از این طریق آن نیاز کشاورزان و استفاده کنندگان خانگی را برطرف نمود. کارخانه ها ی تولیدی انواع شیلنگ ایرانی در کشور از طریق تولید انواع شیلنگ های مختلف، مانند فشار قوی تا انواع گرید های مختلف دیگر به مشتریان و خریداران خدمات رسانی می کنند. یک کارخانه شیلنگ سازی باید بتواند انواع شیلنگ های صنعتی و کشاورزی در ابعاد بزرگ و کوچک را مطابق با استاندارد های روز تولید و با روش های موجود ارائه و توزیع نماید. برخی از انواع شیلنگ های تولید شده در ایران عبارتند از :

  • انواع شیلنگ های کشاورزی 
  • شیلنگ های آبیاری خانگی 
  • شیلنگ های صنعتی 
  • شیلنگ های فشار قوی 
  • شیلنگ های هیدرولیک 
  • انواع شیلنگ های باغبانی 
  • و… 

بهترین برندهای ایرانی تولید شیلنگ

بهترین برندهای ایرانی تولید شیلنگآیا تا به حال ای سوال برایتان پیش آمده است که آیا بهترین شیلنگ کشاورزی یا صنعتی باید از چه برند و مارکی باشد و آیا ایرانی بودن و خارجی بودن آیا تاثیری در کیفیت و کاربرد آن خواهد داشت؟ 

امروزه، مانند گذشته کارخانه های شیلنگ سازی فقط به تولید یک محصول مشغول نیستند و یا اینکه مانند گذشته نیاز به تجهیزات بزرگ در ساخت این شیلنگ ها نیست، چراکه با وجود برخی تجهیزات در ابعاد کوچک شاهد این هستیم که برخی تولیدی های کوچک نیز به تولید این شیلنگ ها مشغول هستند و در کارگاه های کوچک فعالیت می کنند. خرید شیلنگ از بهترین برندهای شیلنگ ايرانی می تواند علاوه‌ بر برخورداری و تهیه محصولی درجه یک و مرغوب، زمینه خروج ارز از کشور و اشتغال جوانان را در پی داشته باشد چرا که محصولات ایرانی به دلیل وجود مواد اولیه مرغوب از کیفیت بالایی برخوردار هستند و توانایی رقابت با انواع خارجی را در این زمینه دارند. برای خرید این نوع شیلنگ باید به صورت مستیم یا غیر مستقیم اقدام به خرید کرد که در خرید مستقیم از این تولیدی ها به دلیل حذف واسطه، قیمت ارائه شده ارزان تر خواهد بود. 

مشخصات شیلنگ آب درجه یک

مشخصات شیلنگ آب درجه یکیک شیلنگ با کیفیت حتی اگر از نظر قیمت گران باشد، از نظر مدت استفاده بهینه از آن، لط طریق عمر بیشتر، بسیار بصرفه تر است از انواع یی کیفیت ارزان. انواع شیلنگ کشاورزی که در ایران تولید یا توزیع می شوند داری مشخصات فنی مربوط به خود هستند که خریدار با ملاک قرار دادن این ویژگی ها و مشخصات نوع مورد اسفاده خود را خریداری می مینماید. به عنوان مثال در مواردی که نیاز به فشار بالا برای انتقال مایعات می باشد بهتر است که از شیلنگ های درجه یک برای این منظور استفاده شود تا علاوه بر افزایش مدت کارکرد شیلنگ، کشاورز در زمان کشاورزی، از دغدغه فکری کمتری رنج ببرد. برخی مشخصات يک شیلنگ مرغوب عبارتند از :

  • در مقابل نور خورشید و همچینن سایر عوامل محیطی از مقاومت مناسب برخوردار باشد و جندین سال عمر کند همچنین در مقابل فشار آب از خود مقاومت نشان دهد
  • از نظر بهداشتی و مسائل زیست محیطی استاندارد های لازمه را داشته یاشد تا خریدار را متوجه ضرر ننماید
  • دارای انعطاف پذیری قابل قبول باشد تا در حین کار پاره یا شکسته نشود 
  • در هنگام حمل آن و سایش با زمین به دلیل داشتن بدنه مقاوم، در برخورد با سنگ ها و زمین از خود مقاومت نشان دهد 
  • قیمت مناسبی داشته باشد 
  • و… 

پخش انواع شیلنگ ارزان قیمت

پخش انواع شیلنگ ارزان قیمتبرای خرید انواع شیلنگ ارزان قیمت راهای متفاوتی وجود دارد که کارخانه های تولید کننده، نمایندگی های فروش انحصاری و فروشندگان عمده از انواع این مراکز محسوب می شوند. برای خرید انواع شیلنگ نیاز است قبل از خرید به برخی از مهم‌ترین نکات توجه شود، از قبیل:

  • مکان مورد استفاده شیلنگ 
  • فشار آب یا مایعات گذرنده از شیلنگ 
  • عوامل محیطی که با شیلنگ در تماس هستند 
  • میزان و زمان کارمورد نظر
  • متراژ و طول زمین 
  • سایز شیلنگ مورد استفاده 
  • و… 

کلیه نکات گفته شده در خرید شیلنگ از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیاز است  توجه ویژه‌ای بدان شود تا در نهایت شما را متوجه ضررهای اقتصادی ننماید. برخی افراد تمایل دارند تا از طریق خرید شیلنگ ارزان قیمت هزینه های خود را کاهش دهند که در این مواقع می توان به صورت عمده و مستقیم از کارخانجات تولیدی محصول خود را خریداری نمود که در این روش به دلیل اینکه دلال‌ها و واسطه ها حذف شده اند، قیمت به تناسب ارزان تر خواهد بود ولی از معایب این روش این است که فقط خرید های عنده را می توان به این سبک انجام داد و ور خرید های خرده امکان خرید مستقیم از کارخانه و تولیدی نمی باشد که در این مواقع می‌توان با مراجعه به نمایندگی های این کارخانجات یا نمایندگی های فروش برند های خارجی مراجعه یاذاز طریق تماس تلفنی، خرید خود را انجام داد. 

لیست قیمت انواع شیلنگ های آبی

لیست قیمت انواع شیلنگ های آبیکارخانجات تولید کننده یا نمایندگی های انواع شیلنگ آب به صورت دوره ای یا به درخواست مشتریان ثابت خود، لیست انواع شیلنگ ها آبی را دراختیار مشتریان قرار می دهند و از این طریق جذب مشتری کرده و نتیجه باعث افزایش فروش خود شده اند. لیست قیمت شیلنگ ها به دلیل تنوع بالای محصولات این شاخه، متنوع بوده و مشمول شیلنگ های متفاوتی می شود که سته به کاربرد آن نیز به شاخه های مختلفی تقسیم بندی می شوند. در حوزه کشاورزی انواع شیلنگ زیر را می‌توان در این گروه تقسیم بندی نمود :

  • شیلنگ قطره ای 
  • شیلنگ برزنتی 
  • لوله پلی اتیلن 
  • شیلنگ های نخ دار
  • و… 

قیمت شیلنگ کشاورزی برای کشاورزان از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه این قشر زحمت کش از سطح درآمد متوسط یا روبه پایین برخوردار هستند گ تهیه انواع قیمت مناسب و ارزان تر برایشان مهم و جایگاه ویژه ای دارد. یکی از انواع شیلنگ های مناسب برای این کشاورزان که جایگاه لوله های پلی اتیلن گران قیمت را تاحدی پر می کند، انواع شیلنگ های برزنتی هستند که در سایز های مختلف موجود هستند از مزایای این شیلنگ ها به قابلیت جمع شوندگی و حمل آسان آن می توان اشاره کرد. قیمت شیلنگ برزنتی بسته به کیفیت، برند، متراژ، میزان خرید، مکان خرید، و… از قیمت های مختلفی برخوردار است. 

عرضه عمده انواع شیلنگ های کشاورزی

عرضه عمده انواع شیلنگ های کشاورزیامروزه با کمک ارگان های مربوط به کشاورزی مانند جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی  و دیگر ارگان های زیربط، کشاورزان به کشاورزی مدرن روی آورده اند که این خود زمینه فروش انواع شیلنگ های باغبانی و آبیاری را  مهیا نموده است. کشاورزان و شرکت های پیمانکاری که در حوزه آبیاری قطره ای و تحت فشار فعالیت می کنند، از طریق مراکز فروش شیلنگ آبیاری یا کارخانه های تولیدی این محصول، مواد اولیه مصرفی خود تامین می کنند. فروش شیلنگ کشاورزی توسط این توزیع کننده عمده و فروشندگان با قیمتی رقابتی در سراسر کشور فروخته می‌شود و با توجه به اینکه برخی مواد اولیه اساسی که در تولید این لوله ها و شیلنگ ها بکار می روند در صنایع پتروشیمی ایران تولید می‌شوند، می توان آنها را با قیمتی به نسبت ارزان‌تر از نمونه های خارجی خریداری نمود. 

تفاوت شیلنگ های صنعتی و کشاورزی

تفاوت شیلنگ های صنعتی و کشاورزیفرایند تولید شیلنگ های صنعتی و کشاورزی در برخی از مراحل با هم متفاوت است و روش تولید و مواد بکار رفته در آن با هم فرق می کنند. شیلنگ های صنعتی به دلیل تحمل فشار زیاد، نیاز مند مواد اولیه با کیفیت تری بوده، همچنین علاوه بر این مواد اولیه مرغوب نیاز است در جداره آن از انواع نخ ها و سیم های کمکی استفاده شود. همچنین این شیلنگ ها باید قابلیت اتصال انواع رابط ها فشار قوی را داشته تا در فشار های بالا در محل اتصال پارگی و نشتی ایجاد نشود ولی در انواع شیلنگ های کشاورزی به دلیل فشار کمتر آب به نسبت نوع صنعتی، می توان حساسیت کار را کمتر و از برخی مراحل تولیدی چشم پوشی نمود، مانند برخی شیلنگ ها که می بینیم بدون نخ و فقط با همان لایه اولیه برزنتی و پلی اتیلن عرضه می شود. انواع شیلنگ برزنتی که در کشاورزی و گاها آتش نشانی ها مورد استفاده قرار می گیرند قابلیت جمع شدن و تا شدن را دارند ولی شیلنگ های صنعتی، این قابلیت را ندارند. 

انواع شیلنگ های آبیاری از نظر سایز

انواع شیلنگ های آبیاری از نظر سایزکارخانه های تولیدی شیلنگ کشاورزی، این شیلنگ ها را در سایزهای مختلف تولید می کنند، چرا که این تنوع سایز در کشاورزی بسیار موثر خواهد بود. به عنوان مثال برای آبیاری زمین های وسیع با تعداد درختان زیاد نیاز به لوله های بزرگ سایز می باشد تا در حین آبیاری افت فشار ایجاد نشود و زمان آبیاری به دلیل استفاده از این شیلنگ ها یا لوله ها کاهش یابد. به همین دلیل شیلنگ های آبیاری از نظر سایز با هم متفاوت هستند. انواع شیلنگ آب کشاورزی بر حسب سایز :

  • شیلنگ سه اینچ
  • شیلنگ یک اینچ
  • شیلنگ دو اینچ 
  • شیلنگ یک دوم اینچ 
  • و… 

قیمت انواع شیلنگ های آبیاری بر اساس سایز تغییر می کند، به نحوی که هر چه سایز افزایش پیدا کند، قیمت نیز بالطبع افزایش می یابد و با افزایش سایز معمولا وزن آن اضافه و حمل و نقل آن سخت می شود تا جایی که برخی از لوله های سایز بزرگ را نمی توان با دست حمل کرد و همیشه ثابت هستند. 

فروش عمده انواع شیلنگ های آبیاری

فروش عمده انواع شیلنگ های آبیاریعمده فروشان انواع لوله به گروه های مختلفی تقسم بندی می شوند که از طریق آنها می توان خرید عمده شیلنگ آبیاری در ابعاد و اندازه های مختلف را انجام داد، برخی از مراکز فروش عمده عبارتند از :

  • کارخانه های تولیدی 
  • نمایندگی های فروش 
  • فروشنده عمده 
  • نمایندگی های انحصاری 
  • دفاتر فروش برخی کارخانجات 
  • و… 

مرکز فروش شیلنگ آبیاری در مقیاس عمده با توزیع شیلنگ های کشاوزی در سایز ها و انواع کیفیت های مختلف فعالیت می کند. کارخانه های تولیدی که یکی از این مراکز توزيع و فروش محسوب می شوند، به صورت مستقیم توسط دفاتر فروش، محصولات خود را عرضه می کنند. خرید از این طریق مزایای زیادی دارد که تنوع قیمتی و محصول ارزان‌تر از مهم‌ترین آنها هستند. 

نمایندگی فروش شیلنگ های آبی خارجی

نمایندگی فروش شیلنگ های آبی خارجینمایندگی انواع شیلنگ های خارجی آبی در ایران نیز در شهرهای بزرگ به چشم می خورند که فقط محصولات یک برند خارجی را عرضه می کنند. این نمایندگی ها که بعضا علاوه بر شیلنگ های آب، انواع شیلنگ های فشار قوی و هیدرولیک را نیز توزیع می کنند، محصولات خود را باقیمت های رقابتی در اختیار مشتریان قرار می دهند. قیمت انواع شیلنگ وارداتی به دلیل وجود برخی هزینه های اضافی مانند گمرک و عوارض واردات، گران تر است ولی در بعضی موارد مانند حساسیت بیش از حد مشتری یا نبودن نمونه مشابه ایرانی خرید آن توجیه دارد. این ذهنیت که بهترین شیلنگ آبیاری را در بین مارک های خارجی می توان پیدا کرد اشتباه است زیرا اخیرا جنس های ايرانی در این زمینه، از کیفیت مقبولی برخوردار هستند. 

بزرگترین عمده فروش انواع شیلنگ های کشاورزی و باغبانی

بزرگترین عمده فروش انواع شیلنگ های کشاورزی و باغبانیبرای پیدا کردن بزرگترین عمده فروش انواع شیلنگ های کشاورزی و باغبانی راه های زیادی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها، جستجوی اینترنتی است. این فروشندگان عمده که در بستر اینترنت و همچنین بازار مشغول به کار هستند محصولات مختلفی در این حوزه عرضه می کنند که برخی از آنها عبارتند از :

  • انواع شیلنگ گازی
  • فروش شیلنگ باغبانی در سایز های مختلف 
  • فروش اتصالات 
  • محصولات متفرقه مربوط به کشاورزی 

واردات بهترین شیلنگ های آبیاری خارجی

واردات بهترین شیلنگ های آبیاری خارجیاگر قصد خرید انواع شیلنگ باغبانی خارجی را دارید بهتر است تا انواع شرکت های وارد کننده این محصولات را پیدا و از طریق نمایندگی های فروش آنها خرید خود را انجام دهید. خرید شیلنگ باغبانی و انواع شیلنگ های کشاورزی با بهترین کیفیت ها از برند های خارجی بازار، کار چندان سختی نیست و با روش های مختلف می توان خرید های خود در حجم عمده و خرده را به این طریق تهیه نمود. قیمت شیلنگ باغبانی خارجی بسته به برند و کیفیت آن، متفاوت است و نمایندگی های فروش این شیلنگ ها لیست قیمت های خود را از طریق روش هایی مانند فکس، ایمیل، شبکه های اجتماعی و… به دست مشتری می رسانند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید شیلنگ آب | برندهای مختلف شیلنگ ایرانی

از گذشته تا به امروز با ما همراه بوده است که در دو تلفظ شِلَنگ یا شیلَنگ می باشد، نوعی وسیله است که با انعطاف پذیری بالا و استحکام قوی انواع مایعات و هوا را از

دیدگاهتان را بنویسید