بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ / خرید اینترنتی شیلنگ | بایگانی فروش انواع شیلنگ های ایرانی

خرید اینترنتی شیلنگ | بایگانی فروش انواع شیلنگ های ایرانی

خرید اینترنتی شیلنگ یکی از روش های خرید مرسوم است، امروزه شیلنگ ها با تنوع زیادی در بازار عرضه می شوند. شما در مرحله اول برای خرید شیلنگ می توانید به بازار های محلی خود مراجعه کنید و اگر محصول مورد نظر خود را نیافتید می توانید با خرید اینترنتی شیلنگ بهترین ها را برای خود خریداری کنید. از برخی از سایت ها می توان به عنوان مکانی برای بایگانی فروش انواع شیلنگ های ایرانی نام برد.  که در این مکان ها خرید و فروش شیلنگ ها صورت می گیرد. و بخاطر تنوع در این سایت ها انتخاب برای مشتری تا حدود زیادی آسان می شود. لازم به توضیح است که مواد استفاده شده در ساخت شیلنگ عمدتا شامل لاستیک پی وی سی و یا روغن DOP  می باشد که کیفیت این مواد رابطه مستقیمی با عمر شیلنگ دارد. پس در خرید خود به این نکات اساسی دقت کنید.

خرید اینترنتی شیلنگ | بایگانی فروش انواع شیلنگ های ایرانی

مرکز تولید انواع شیلنگ در ایران

مرکز تولید انواع شیلنگ در ایراندر چندین سال گذشته با پیشرفت علم و فناوری در کشور می توان از مکان های زیادی به عنوان مرکز تولید انواع شیلنگ در ایران نام برد. برخی از این تولیدی ها با ساخت انواع شیلنگ ایرانی با کیفیت متنوع و مقاوم  علاوه بر تامین نیاز کشور موفق به صادرات به خارج از کشور نیز شده اند.

کارخانجات شیلنگ سازی  که قصد عرضه عمده شیلنگ را دارند از مواد اولیه  مرغوب و با بهترین تکنولوژی روز دنیا، محصولات خود را جهت مصارف کشاورزی، آبرسانی، باغبانی  ساختمانی، دامداری، عمرانی و صنعتی تولید و به بازار های هدف عرضه می کند.

 طراحی شیلنگ به عوامل مختلفی از جمله اندازه شیلنگ، کاربرد و عملکرد شیلنگ، طول شیلنگ فشار و وزن شیلنگ  و میزان سازگاری شیمیایی شیلنگ و… بطور مستقیم و غیر مستقیم  مربوط می باشد. 

این روزها با توجه به کاربرد های متفاوت این محصول با شکل و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شود و بخاطر کاهش قیمت و رسیدن به تولید انبوه اکثرا از مواد مصنوعی و پتروشیمی معروف به PVC ساخته می شوند.

PVC بخاطر  انعطاف در خط تولید و فراوانی ماده اولیه مورد توجه تولید کنندگان فراوانی قرار گرفته است. همین امر باعث شده که قیمت انواع شیلنگ به مقدار قابل توجه ای برای کارخانه شیلنگ سازی  و مصرف کننده کاهش پیدا کند.

فروشگاه اینترنتی بهترین برندهای شیلنگ

فروشگاه اینترنتی بهترین برندهای شیلنگشما عزیزان می توانید برای خرید انواع شیلنگ با بهترین کیفیت و برند به فروشگاه اینترنتی معتبر و فعال در این زمینه مراجعه کنید. شیلنگ ها با برندهای مختلفی این روز ها در بازار عرضه می شود.

خریداران گرامی می توانند با مقایسه کیفیت محصول با مراجعه به قسمت فروش اینترنتی شیلنگ بهترین برند را انتخاب کنند. قطعا تولیدات برخی شرکت ها از جهات مختلفی نسبت به سایر برندها متفاوت و با کیفیت تر خواهند بود.

با توجه به تنوع و گستردگی محصول، عزیزان خریدار می توانند از طریق فضای مجازی و مراجعه به سایت های اینترنتی، هم برای نجات از سردرگمی از کارشناسان فروش این سایت ها مشاوره بگیرند و بهترین ها را با توجه به نیازشان خریداری کنند، و هم در وقت و هزینه های مصرفی به میزان قابل توجه ای صرفه جویی کنند.

پرفروش ترین شیلنگ های موجود در بازار

پرفروش ترین شیلنگ های موجود در بازاربرای اینکه متوجه شویم پر فروش ترین شیلنگ های موجود دربازار کدام ها هستند باید به تقاضای این محصول در کشور نگاه کرد. برای مثال در  استان های که کشاورزی رونق بیشتری دارد قطعا شیلنگ کشاورزی فروش و تقاضای خرید بیشتری خواهد داشت. در مناطق صنعتی نیز خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی رونق بیشتری دارد.

با این مقدمه باید گفت ما انواع مختلفی از شیلنگ ها را دربازار مشاهده می کنیم که به طور کلی می توانیم آنها را به دو دسته تقسیم کرد:

●انواع شیلنگ صنعتی 

●انواع شیلنگ آبیاری 

این شیلنگ ها به گونه ای تهیه شده اند که استفاده از هر کدام در غیر از محدوده خود کاری دشوار می باشد. هر کدام از این دو نوع شیلنگ نیز تنوع فراوانی در نوع خود دارند که جز ویژگی های منحصر به فرد هر کدام محسوب می شود.

واردات انواع شیلنگ تولید شرکت های خارجی

واردات انواع شیلنگ تولید شرکت های خارجیواردات انواع شیلنگ تولید شرکت های خارجی در کشور  توسط عده ای از
بازرگانی ها و شرکت ها می باشد که در این زمینه تجربه و سابقه کافی را دارند. این بازرگانی ها با توجه به نیاز های کشور محصولات پرفروش و دارای برند معتبر را وارد کشور کرده و به فروش می رسانند.

برخی از بازرگانی ها در زمینه واردات انواع شیلنگ های هیدرولیکی و صنعتی کار می کنند و فعالیت های عمده آنها پخش محصولات برند های معتبر از شرکت های خارجی همچون یوروتاپ و رویال فلکس است. لازم به ذکر است که  کلیه شیلنگ‌های وارداتی این شرکت ها بر اساس استاندارهای جهانی تولید شده و با گذراندن آزمون های کیفیت و صدور گواهی خریداری می شوند.

عده دیگری از شرکت های بازرگانی نیز در زمینه واردات شیلنگ های آبیاری فعالیت می کنند و محصولات مورد نیاز در زمینه کشاورزی و باغبانی را وارد کشور می کنند و به فروش می رسانند.

برای نمونه از کشورهای صادر کننده شیلنگ به ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترکیه

ایتالیا

چین

آلمان

نمایندگی فروش انواع شیلنگ های وارداتی

نمایندگی فروش انواع شیلنگ های وارداتیامروزه با پیشرفت فناوری خیلی از کار ها به سهولت انجام می گیرد، برای مثال اگر شما قصد خرید شیلنگ های خارجی را دارید کافیست به دنبال مراکز فروش شیلنگ های وارداتی بگردید و برای پیدا کردن نمایندگی فروش انواع شیلنگ های وارداتی می توانید با گشتی در فضای مجازی سایت های زیادی را پیدا کنید که در این زمینه فعالیت گسترده ای را دارند.

به طور معمول اکثر بازرگانی های که از خارج شیلنگ وارد می کنند خودشان نیز این محصول را به بازار عرضه می کنند، حال ممکن است این عرضه در بازار های محلی باشد و یا اینکه در درگاه های اینترنتی.

اکثر این بازرگانی ها در کلان شهر های بزرگ  مثل اصفهان و تهران  و شهر های بزرگ دیگر وجود دارند که اگر شما در این شهر ها زندگی می کنید می توانید از هر دو صورت برای تهیه محصول خود اقدام کنید ولی اگر برای خرید حضوری مشکلی دارید می تواند به روش ذکر شده بالا یعنی روش اینترنتی اقدام کنید و محصول خود را درب محل زندگی و یا محل کار تحویل بگیرید.

خرید عمده انواع شیلنگ با قیمت کارخانه

خرید عمده انواع شیلنگ با قیمت کارخانهبهترین راه برای خرید عمده انواع شیلنگ به قیمت کارخانه خرید بی واسطه می باشد یعنی هر اندازه که واسطه ها و یا به تعبیری  دلال ها در این چرخه خرید کمتر باشند به همان نسبت نیز قیمت ها  به قیمت واقعی که در کارخانه عرضه می شود نزدیک تر خواهد بود.

مراکز معتبری در کشور وجو دارند که محصول خود را به  صورت عمده و به قیمت کارخانه عرضه می کنند فقط کافیست شما این مراکز را شناسایی و پیدا کنید و خرید خود را از آنجا انجام دهید.

شما با خرید عمده از یک مکان معتبر هم در هزینه و وقت خودتان صرفه جوی می کنید و هم کیفیت محصول خود را تضمین می کنید زیرا این روزها محصولات قلابی از برند های مختلف در بازار یافت می شود  پس شما باید به دنبال  مراکز معتبر فروش عمده شیلنگ باشید.

اگر سفارشات شما در حجم بالای هست شما می توانید برای خرید صد درصد مستقیم و بی واسطه به درب خود کارخانه مورد نظرتان مراجعه کنید و یا از طریق سایت آن واحد تولیدی اقدام به خرید بفرماید.

شرکت پخش عمده شیلنگ با بهترین قیمت

شرکت پخش عمده شیلنگ با بهترین قیمتچندین شرکت پخش عمده شیلنگ با بهترین قیمت و کیفیت در کشور وجو دارد، که محصولاتی با برند معتبر و قیمتی مناسب به خریداران عزیز عرضه می کنند. اکثر این شرکت ها که در شهر های بزرگ می باشند  در شبکه های   فضای  مجازی صفحات اختصاصی توزیع محصولات خود را دارند و همین امر کار خرید را برای خریداران سهل و آسان کرده است.

نکته فوق العاده اساسی در خرید از این شرکت ها اطمینان از اصل و با کیفیت بودن محصولات آنها است و البته اگر در فضای اینترنت قصد خرید را دارید باید دقت دو چندانی را برای خرید به خرج دهید و با هشیاری کافی خرید کنید.

ارسال سریع انواع شیلنگ به سراسر کشور

ارسال سریع انواع شیلنگ به سراسر کشوراین روزها با گسترش وسایل حمل  و نقل ارسال سریع انواع شیلنگ ها به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. فقط کافیست شما سفارشات خود را در فروشگاه مورد نظرتان ثبت کنید تا در کمترین زمان محصول به دست شما برسد.

ارسال محصولات در سراسر کشور از چند را امکان پذیر می باشد از جمله ارسال با:

  • پست
  • تیپاکس
  • باربری

که در هر سه روش سرعت امنیت و سلامت محصول شما تضمین می شود و شما می توانید با خیال راحت جنس خود را سفارش داده و پس از چند روز جنس مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

لیست قیمت انواع شیلنگ در بازار

لیست قیمت انواع شیلنگ در بازارشما روزانه  برای تهیه محصول مورد نظرتان نیاز به لیست قیمت انواع شیلنگ دارید چرا که قیمت ها هرروز در حال نوسان و تغییر هستند. نکته اساسی که در قیمت گذاری حرف اول و آخر را می زند نوع مواد اولیه بکار رفته در محصول هست.

هرچقدر این مواد مرغوب تر و بهتر باشند، قیمت تمام شده محصول را نیز بالا می برند و البته اگر از مواد بی کیفیت استفاده شود، قطعا قیمت های پایین تری را شاهد خواهید بود، پس با دقت انتخاب کنیم و به کیفیت محصول توجه داشته باشیم.

برای مثال اگر شما به دنبال یافتن قیمت شیلنگ آب یا قیمت شیلنگ آبیاری هستید بهتر است به مکان های تولیدی که عمدتا تولیدشان در زمینه شیلنگ های آبیاری است مراجعه بفرمایید، و محصولات مختلف را ببینید و پس از اطمینان از کیفیت یک نوع برند آن را خریداری کنید.

به طور کلی قیمت ها هر روز درحال تغییر هستند و یک قیمت ثابت در بازار وجود ندارد، شما علاوه بر مراجعه حضوری می توانید به صورت آنلاین در سایت های معتبر قیمت ها را رویت بفرماید.

فروشنده انواع شیلنگ های صنعتی و کشاورزی

فروشنده انواع شیلنگ های صنعتی و کشاورزیفروشنده انواع شیلنگ های صنعتی و کشاورزی این روزها در کشور به فراوانی پیدا می شود، باید قبل از اینکه درباره فروش این محصولات صحبت کنیم دسته بندی کلی انواع شلنگ ها را به طور خلاصه از لحاظ کاربرد بدانیم.

انواع شیلنگ صنعتی، این نوع از شیلنگ ها امروزه در صنعت کشور کاربرد های فروانی دارند و تقریبا حذف آنها از صنعت غیر ممکن می باشد، جنس و ساختار شیلنگ های صنعتی از مواد بسیار مقاوم در برابر خوردگی، اسید ها، بازها و مواد شیمیایی متفاوت ساخته می شوند، و بخاطر همین امر وزن و ضخامت آنها بیشتر از شیلنگ های آبرسانی است.

این شیلنگ ها اکثرا چند لایه هستن و همین چند لایه ای باعث مقاومت آنها در مقابل سیالات شده است. والبته بخاطر چند لایه بودن این ها انعطاف پذیری کمتری نسبت به سایر شیلنگ ها دارند.

برای نمونه از شیلنگ فشار قوی صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

●شیلنگ هیدرولیک 

●شیلنگ پنوماتیک

●شیلنگ مانی 

شیلنگ های آبیاری، این نوع شیلنگ ها دارای رنگ های مختلف و شادی هستند و بدنه شفافی دارند. این شیلنگ ها اکثرا به صورت تک لایه هستند و گاهی دو لایه و سه لایه نیز هستند.

برای نمونه از شیلنگ های آبیاری میتوان به نمونه های زیر اشاره کرد:

●شیلنگ باغبانی

●شیلنگ کشاورزی

بایگانی فروش انواع شیلنگ های ایرانی

بایگانی فروش انواع شیلنگ های ایرانیهر کدام از شما عزیزان که قصد خرید و یا اطلاع از انواع شیلنگ و قیمت های آنها در بازار دارید فقط کافیست عبارت بایگانی فروش انواع شیلنگ های ایرانی را در مرور گر گوگل سرچ کنید تا با بانکی از اطلاعات مورد نظرتان روبرو شوید.

در شروع کار سایت های بایگانی  به نوعی درج آگهی های مربوط به محصولات مورد نظر خودشان و می توان گفت درج آگهی تبلیغاتی در زمینه فعالیت های سایت آنهاست.

وقتی وارد این سایت ها می شوید با آگهی های فراوانی روبرو می شوید که با باز کردن هر یک از این آگهی ها با توضیحاتی درباره محصول و کیفیت و قیمت به همراه هست، البته مشخصات فروشنده نیز ذکر شده است که خریداران می توانند برای خرید به آنها مراجعه کنند.

مثلا اگر شما قصد خرید شیلنگ گاز را دارید فقط کافیست در این سایت ها به دنبال گزینه های فروش شیلنگ گاز بگردید و بعد از مراجعه به این آگهی ها با مقایسه کیفیت و قیمت بهترین ها را انتخاب کنید.

معرفی بهترین برندهای ایرانی شیلنگ

معرفی بهترین برندهای ایرانی شیلنگمعرفی بهترین برندهای ایرانی شیلنگ کار تقریبا دشواری هست،  زیرا اکثر برند های ایرانی کیفیت خوب و قابل  قبولی  دارند. البته در این میان برندهای هستند که کیفیت بالا تری نسبت به بقیه برند ها دارند.

دلیل کیفیت بالای این برندهای ممتاز در چند مورد خلاصه میشود:

●استفاده از مواد گرانول درجه یک 

●تولید محصولات با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا

بطور کلی انتخاب یک برند مناسب و خرید محصول از یک تولید کننده ماهر و با سابقه همواره دارای اهمیت قابل توجه ای بوده است، البته انتخاب بهترین بهترین برند ها نیاز به آگاهی کافی نسبت به محصولات و شرکت های تولید کننده نیز دارد.

اگر محصولی از مواد نامرغوب تهیه شده باشد و مقاومت کمتری نسبت به عوامل بیرونی داشته باشد کیفیت این محصول نیز از سایر محصولات در درجه  پایین تر ی قرار می گیرد.

در زیر به معرفی چند نمونه از بهترین برندهای ایرانی شیلنگ اشاره می کنیم:

●شیلنگ زاگرس 

●شیلنگ یاسا

● شیلنگ کرج ممتاز

●شیلنگ ارغوان

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید