بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ اب / قیمت انواع شیلنگ اب | مرجع خرید و فروش انواع شیلنگ

قیمت انواع شیلنگ اب | مرجع خرید و فروش انواع شیلنگ

شیلنگ آب به لوله‌ای گفته می‌شود که انعطاف‌پذیر است و توانایی خم شدن دارد. این شیلنگ‌ها آب را از یک مکان به مکان دیگر منتقل می‌کنند. شیلنگ می‌تواند از مواد مختلفی نظیر لاستیک، پی وی سی، نایلون و … ساخته شود. شیلنگ‌ها انواع گوناگونی دارد که هرکدام از آنها می‌تواند در مکان خاص خورد مورد استفاده قرار گیرد. قیمت انواع شیلنگ اب با توجه به جنس، کیفیت، اندازه متفاوت می‌باشد. 

قیمت انواع شیلنگ اب | مرجع خرید و فروش انواع شیلنگ

تولیدکننده انواع شیلنگ آب در ایران

تولیدکننده انواع شیلنگ آب در ایرانانواع کارخانه شیلنگ سازی تولیدکننده انواع شیلنگ آب در ایران هستند. این کارخانه‌ها مشغول به تولید انواع شیلنگ با جنس‌های گوناگون هستند. هرچه کیفیت تولید این محصولات بالاتر باشد طبعا رضایت مشتریان نیز افزایش پیدا می‌کند. 
چند نمونه از انواع شیلنگ که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند:

  • شیلنگ آب قطره ای
  • شیلنگ فشار قوی
  • شیلنگ باغبانی
  • شیلنگ کشاورزی
  • شیلنگ هیدرولیک
  • شیلنگ صنعتی
  • شیلنگ کارواش 

این شیلنگ‌ها چند نمونه از انواع شیلنگ هستند که در کارخانه‌ها تولید و به دست مشتری می‌رسد. برای اینکه بهترین شیلنگ آب را بخریم بهتر است که به سراغ محصولی برویم که از نظر کیفیت عالی باشد و دوام بسیار بالایی داشته باشد. 
اگر می‌خواهید شیلنگی باکیفیت خریداری کنید کافیست سری به مراکز فروش بزنید و از فروشندگان مشاوره بگیرید.

شیلنگ های آب ایرانی با برندهای مختلف

شیلنگ های آب ایرانی با برندهای مختلفانواع شیلنگ ایرانی با برندهای مختلف در سطح کشور موجود می‌باشد. تولید شیلنگ آب در این کارخانه‌ها صورت می‌گیرد. در تهیه‌ی این شیلنگ‌ها مواد مختلفی به کار می‌رود و ممکن است هرکدام جنسی متفاوت داشته باشند. 
شیلنگ‌های آب می‌تواند جهت مصارف خانگی یا کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرد. این فقط دو نمونه از مکان‌هایی بود که شیلنگ در آنجا کاربرد زیادی دارد. 
این برندها سعی می‌کنند که شیلنگ را با مواد اولیه مرغوب و ماشین آلات پیشرفته تهیه و تولید کنند. انواع شیلنگ در سایزهای گوناگون در مرکزهای فروش موجود هستند که مشتری بر اساس نیاز خود می‌تواند اقدام به خرید آن کند. 

انواع شیلنگ های PVC جهت مصارف خانگی

انواع شیلنگ های PVC جهت مصارف خانگی

یکی از انواع شیلنگ‌هایی که تولید می‌گردد از نوع pvc می‌باشد. این شیلنگ‌ها کاربردهای گوناگونی دارد که یکی از آنها استفاده جهت مصارف خانگی می‌باشد. 
پی وی سی از یک نوع پلاستیک سخت که دارای موادی مانند هیدوکربن، کلر و .. می‌باشد، ساخته شده است. از آنجایی که این نوع شیلنگ از پلاستیک سخته ساخته شده است به آن مواد روان کننده اضافه می‌شود. 
تولید اینگونه شیلنگ‌ها روز به روز در حال افزایش است و علاوه بر عرضه در بازار داخلی آن را به دیگر کشورها برای صادرات ارسال می‌کنند. هرچه کیفیت محصولات بیشتر باشد تقاضا برای خرید نیز بالاتر خواهد رفت. 
شیلنگ‌های پی وی سی در بازار دو گونه دارند: شیلنگ شفاف، شیلنگ کدر .
مشتریان می‌توانند برای خرید انواع شیلنگ‌های pvc جهت مصارف خانگی به بازار و یا نمایندگی معتبر محصول مراجعه کنند و خرید خود را انجام دهند. 

لیست قیمت انواع شیلنگ های PVC

لیست قیمت انواع شیلنگ های PVC

 هنگامی که قصد خرید شیلنگ پی وی سی را دارید طبیعتا نیاز دارید که لیست قیمت انواع شیلنگ‌های pvc را هم بدانید. شیلنگ‌هایی که با این ماده ساخته می‌شوند از کیفیت خوبی برخوردار هستند. علاوه بر آن این شیلنگ‌های قیمت‌های بسیار مناسبی هم دارند.
می‌توانیم بگوییم که مکان‌هایی که به آبیاری نیاز دارد از شیلنگ پی وی سی استفاده می‌کنند چون به راحتی در دسترس هستند. این شیلنگ‌ها مقاومت بالایی دارند و طول عمرشان بالاست.  این محصول با توجه به تنوعی که در بازار دارد، قیمت‌های متفاوتی هم دارد که برای خرید باید به مراکز فروش مراجعه کرد تا از قیمت این کالا اطلاع پیدا کرد. 


مرجع خرید انواع شیلنگ آب در کشور

مرجع خرید انواع شیلنگ آب در کشور

برای خرید انواع شیلنگ آب به کجا مراجعه کنیم؟ بهترین قیمت شیلنگ را از کجا خریداری کنیم؟ کدام برند از شیلنگ برای خرید مناسب است؟
در سطح کشور مراکز مختلف خرید برای انواع شیلنگ وجود دارد تا مشتریان بر اساس نیازی که دارند خرید خود را انجام دهند. 
برای عرضه این محصولات روشهای گوناگونی وجود دارد. یکی از این روشها وجود نمایندگی پخش در تمام نقاط کشور می‌باشد که انواع شیلنگ آب را به فروش می‌رساند. مشتری می‌تواند با مراجعه به نمایندگی موجود در شهر خود کالایی که نیاز دارد را خریداری کند، حتی از مشاور فروش برای خرید راهنمایی بگیرد و باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین قیمت را خریداری کند.
مشتریان می‌توانند انواع شیلنگ را هر تعداد و اندازه‌ای که دلخواهشان است سفارش بدهند. و اما اگر این محصول به صورت عمده خریداری شود از نظر اقتصادی به‌صرفه خواهد بود زیرا قیمت ارزان‌تری دارد. 
روش دیگری که برای خرید انواع شیلنگ آب پیشنهاد می‌شود، سایت‌های اینترنتی می‌باشد. امروزه انواع تولیدکننده‌ها در فضای مجازی وبسایت‌هایی را ایجاد کرده‌اند تا مشتری سریع‌تر به محصولات دسترسی پیدا کند و خرید آسان‌تری داشته باشد. خریدار با مراجعه به سایت مورد نظر در کمترین زمان ممکن محصول خود را مشاهده و بعد از بررسی، سفارش می‌دهد. بعد از چند روز کالا را درب منزل خود تحویل می‌گیرد. 
فروش انواع شیلنگ به این چند روش انجام می‌گیرد، حال انتخاب با خود مشتری می‌باشد که کدام روش را برای خرید انتخاب کند. اما خرید به روش اینترنتی سریع‌ترین روش ممکن می‌باشد که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزیننه هم می‌شود. 

مرکز فروش بهترین شیلنگ های آبی

مرکز فروش بهترین شیلنگ های آبی

همانطور که گفته شد، تولیدکننده‌های متعددی مشغول به تهیه و تولید انواع شیلنگ‌های آبی هستند. این محصول می‌تواند در این کارخانه‌ها با کیفیت و جنس‌های گوناگونی تولید شود. طبیعتا مشتری به دنبال شیلنگی خواهد رفت که از نظر مرغوبیت عالی باشد و دوام بسیار بالایی داشته باشد. 
تولیدکننده‌ها نیز در تلاش هستند تا با به کار بردن مواد اولیه باکیفیت محصولی مرغوب تولید کنند تا باعث رضایت و افزایش مشتری گردد. 
پس از اینکه کارخانه محصول را تولید کرد، محصولات را بر اساس نوعشان قیمت‌گذاری می‌کنند و به بازار و نمایندگی‌ها عرضه می‌کنند تا به دست مشتری برسد. کیفیتی که محصول دارد بر روی قیمت آن تاثیر زیادی می‌گذارد. 
فروش شیلنگ صنعتی، شیلنگ کشاورزی، شیلنگ باغبانی و … در مرکز فروش بهترین شیلنگ های آبی صورت می‌گیرد که خریدار می‌تواند انواع گوناگونی از این محصولات را مشاهده و سفارش دهد. 

معرفی برندهای درجه یک شیلنگ آب

معرفی برندهای درجه یک شیلنگ آب

برندهای درجه یک شیلنگ آب با توجه به کیفیت بالایی که دارند، در بازار با تقاضای بسیاری روبرو هستند و در نتیجه تولید انبوهی دارند. این برندها نه تنها در کشور مشتری زیادی دارند بلکه از تقاضای بالای سایر کشورهای جهان نیز برخوردار می‌باشد. 
برندهای معروف شیلنگ آب در اکثر شهرهای کشورر دارای نمایندگی فروش می‌باشد تا خریدار به راحتی برای سفارش محصول به مراکز دسترسی داشته باشد. 
برندهای درجه یک در شهری مثل تهران شناخته شده هستند زیرا میزان تقاضا در شهرهای بزرگ نسبت به دیگر شهرها بیشتر است، در نتیجه عرضه و فروش در این نقاط بالا می‌باشد. 
این برندها انواع شیلنگ آب را با بهترین مواد اولیه و ماشین‌آلات به‌روز تهیه و تولید می‌کنند تا محصولی باکیفیت را به دست مشتری برسانند. مشتریان می‌توانند به صورت مستقیم از تولیدکننده محصول مورد نظر را خریداری کنند تا هزینه کمتری را پرداخت کنند. 

مشخصات بهترین شیلنگ های مخصوص انتقال آب

مشخصات بهترین شیلنگ های مخصوص انتقال آبشیلنگ‌هایی که در مکان‌های مختلف برای انتقال آب استفاده می‌شود طبیعتا باید دارای کیفیت خوبی باشد تا دوام و طول عمر بالایی داشته باشد. 

مشخصات شیلنگ آب که دارای کیفیت باشد این است که در ساخت محصول نباید از مواد نامرغوب و غیراستاندارد به کار رفته باشد. اگر شیلنگ آب مرغوب نباشد استحکام آن در برابر سرما و گرما کاهش می‌یابد و در نتیجه زودتر از بین خواهد رفت. 
شیلنگی که کیفیت کمی داشته باشد، محصولی مناسب برای صادرات به دیگر کشورها نیز نمی‌باشد. زیرا علاوه بر آن که تولیدکننده با ضرر و زیان مواجه می‌شود، باعث می‌شود که اعتماد مشتریان خارج از کشور نیز به کارخانه‌های تولیدکننده این محصوا در ایران از بین برود. 

مشخصات بهترین شیلنگ های مخصوص انتقال آب می‌تواند موارد زیر باشد:

  • شیلنگ‌های آب باید انعطاف‌پذیر و نرم باشند.
  • در مقابل انواع اشعه‌ها مقاوت داشته باشند.
  • از نظر جنس دارای کیفیت باشند.
  • دارای تنوع رنگ باشند. 
  • در مقابل انواع ضربه‌ها مقاوم باشند. 

برای سفارش و خرید انواع شیلنگ مخصوص آب بهتر است با مشاوران فروشاین محصول ارتباط برقرار کنید. 

پرفروش ترین شیلنگ های آبی در بازار

پرفروش ترین شیلنگ های آبی در بازار

 شیلنگ‌هایی که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی هستند، پرفروش‌ ترین شیلنگ‌ های آبی در بازار به حساب می‌آیند. انواع مختلفی از این شیلنگ‌ها در این مراکز موجود می‌باشد که خریدار می‌تواند با توجه به نیازی که دارد آن را تهیه کند. 
مشتریانی که قصد خرید شیلنگ آب را 
دارند می‌توانند قبل از اقدام به خرید، لیست قیمت شیلنگ آب در بازار را از طریق نمایندگی‌های فروش و یا وبسایت‌های اینترنتی به دست بیاورند. بعد از آنکه از قیمت محصول آگاهی پیدا کردند و اطلاعات لازم را درباره کالا کسب کردند، می‌توانند بهترین نوع شیلنگ را با قیمتی مناسب خریداری کنند. 
برای خرید این محصول دقت داشته باشید که شیلنگ از کیفیت بالایی برخوردار باشد. 


مهمترین کاربردهای انواع شیلنگ آب

مهمترین کاربردهای انواع شیلنگ آبشیلنگ های آب در انواع و اقسام گوناگونی ساخته می شوند که هر کدام از آن ها مصارف و کاربرد های مختلفی دارند. از مهم ترین کاربرد های این ابزار و وسایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از شیلنگ های آب برای مصارف خانگی
  • برای آبیاری زمین های کشاورزی، باغات و مزارع از انواع شیلنگ آب استفاده می گردد
  • استفاده در کارواش ها و شستشوی ماشین که به شیلنگ آب فشار قوی نیاز است
  • استفاده در فرش شویی ها و قالیشویی ها
  • در سازمان آتش نشانی برای اطفا حریق از مدل های مختلف شیلنگ های فشار قوی استفاده می شود
  • در صنایع مختلف برای انتقال مایعات و محلول های شیمیایی
  • در پمپ بنزین ها برای انتقال دادن بنزین
  • در کمپرسور های بادی برای انتقال هوا

با توجه به این گوناگونی مصرف، شیلنگ های آب در مدل های متنوع و از مواد مختلفی ساخته می شوند. به عنوان مثال شیلنگ های باد از جنس نخی هستند و شیلنگ های آب فشار قوی از پی وی سی ساخته شده اند. همچنین اتصالات و بست های به کار رفته در داخل آن ها، به دو دسته هیدرولیکی و پنوماتیکی تقسیم می شود.
برای خرید شیلنگ آب و یا اطلاع از آخرین قیمت و نرخ آن در بازار های داخلی کشور، می توانید به چند طریق عمل کنید:

  1. مراجعه حضوری به یکی از شعب و نمایندگی های شرکت های پخش کننده آن ها در سراسر کشور
  2. برقراری تماس تلفنی با واحد های پشتیبانی این شرکت ها
  3. مراجعه کردن به یکی از فروشگاه های عرضه کننده وسایل و ابزار آبیاری
  4. استفاده از بستر فضای مجازی و فروشگاه های آنلاین، برای سفارش و خرید اینترنتی و غیر حضوری

مزیت روش غیر حضوری نسبت به سایر روش ها این است که، در این سایت ها می توانید اطلاعات کامل هر نوع شیلنگ را با دقت بررسی نمایید، سپس با توجه به نوع محصول و نیاز و بودجه خود، خیلی راحت سفارشتان را ثبت نمایید و محصول مورد نظر را خریداری کنید.
به این ترتیب هیچ نیازی نیست برای یافتن و خریدن کالا از خانه خود خارج شوید. بلکه از داخل اتاق کار خودتان و با کمترین میزان زحمت و در سریع ترین زمان ممکن، انجام این کار برایتان امکان پذیر است. شرکت پخش شیلنگ، آن ها را با مشین های حمل بار، در هر جایی از کشور که باشید برای شما ارسال می کند و شما به راحتی آنها را درب منزل خود تحویل می گیرید. با بکار گیری این راه کار، میزان ترافیک های شهری، آلودگی هوا و مصرف سوخت های فسیلی نیز تا حد زیادی کاهش می یابد.

عرضه اینترنتی انواع شیلنگ های آب

عرضه اینترنتی انواع شیلنگ های آب

با گسترده شدن فضای مجازی و اینترنت، فروش محصول به روش اینترنتی نیز رواج پیدا کرده است. عرضه اینترنتی انواع شیلنگ‌های آبی از طریق سایت‌ها نیز گسترش پیدا کرده است.
علاوه بر وبسایت، اپلیکیشن، تلگرام و یا اینستاگرام نیز می‌تواند روشی برای خرید محصول مورد نظر باشد. این شیوه باعث شده تا مشتری خرید آسان‌تری داشته باشد و تنها با یک کلیک کالای خود را سفارش دهد. 
در این فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید انواع شیلنگ کشاورزی، انواع شیلنگ کارواش، انواع شیلنگ هیدرولیک و … با جنس و ابعاد گوناگون یافت کنید. فروش شیلنگ آب به این شیوه کار را برای مشتریان آسان کرده است. همچنین خرید به روش اینترنتی باعث حدف واسطه می‌شود و در نتیجه محصول را می‌توان با قیمت مناسب‌تری خریداری کرد. 

شرکت پخش انواع شیلنگ به سراسر کشور

شرکت پخش انواع شیلنگ به سراسر کشور

شیلنگ‌هایی که توسط کارخانه‌های تولیدکننده تهیه می‌شوند برای عرضه به نمایندگی و شرکت پخش انواع شیلنگ به سراسر کشور ارسال می‌گردد.
بازار فروش این محصول به دلیل کاربرد و استفاده زیادی که دارد، گسترده می‌باشد. عرضه این شیلنگ‌ها در فروشگاه‌های متعدد نیز صورت می‌گیرد.

در شرکت‌های پخش شیلنگ، انواع شیلنگ باغبانی، انواع شیلنگ صنعتی،انواع شیلنگ فشار قوی، انواع شیلنگ صنعتی و …. موجود می‌باشد.
یکی از مکان‌هایی که بیشترین استفاده را از شیلنگ دارند، منازل مسکونی می‌باشد که استفاده بسیاری از این محصول می‌کنند.

فروش عمده این محصولات نیز از طریق مراکز فروش انجام می‌شود و متقاضی هر تعداد با هر جنسی از شیلنگ را که نیاز داشته باشد می‌تواند به فروشنده سفارش دهد. خرید به صورت عمده به علت قیمت مناسب‌تر به مشتری پیشنهاد می‌‌شود. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولیدی شیلنگ آب | کارخانه های شیلنگ سازی ایرانی

تولیدی شیلنگ آب، محصول خود را در رنگ ها، سایزها و همچنین کیفیت های گوناگونی به بازار ارائه می دهند. کارخانه های شیلنگ سازی ایرانی، این نوع از ابزار را به وسیله

دیدگاهتان را بنویسید