بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ برزنتی / قیمت شیلنگ برزنتی | فروش انواع شیلنگ آتش نشانی

قیمت شیلنگ برزنتی | فروش انواع شیلنگ آتش نشانی

قیمت شیلنگ برزنتی بر اساس واحدی به نام اینچ تعیین می شود. هر اینچ معادل ۲/۵۴ سانتی متر یا ۲۵ میلیمتر است و انواع شیلنگ برزنتی بر همین اساس قیمت گذاری می شوند. مثلا ارقام ۱/۵، ۲، ۲/۵، و ۳ اینچ و بالاتر از این شیلنگ ها وجود دارد که یکی از مصارف عمده آن در آتش نشانی می باشد. انواع شیلنگ ایرانی و انواع شیلنگ وارداتی در مجموعه فروشگاه هایی که این تجهیزات را عرضه می کنند وجود داشته و هر نوع خریداران خود را دارد. همان طور که بیان شد بیشتر این شیلنگ ها در عملیات اطفاء حریق و خاموش کردن آتش به کار می روند و کار انتقال آب را از مخزن آب ماشین آتش نشانی به محل مورد نظر انجام می دهند.

قیمت شیلنگ برزنتی | فروش انواع شیلنگ آتش نشانی

مرکز فروش انواع شیلنگ های اتش نشانی

مرکز فروش انواع شیلنگ های اتش نشانیبه طور کلی دو نوع شیلنگ در مراکز فروش به چشم می خورد که انواع لاستیکی و بزرنتی یا آتش نشانی نمونه ای از آنها می باشد.
شیلنگ اتش نشانی از نوع دوم است و مهمترین شاخصه هایی که متمایز کننده انواع این تجهیزات می باشند عبارت است از:

  • میزان فشار آب، ضخامت و جنس مواد اولیه 

در بازار هایی که این اجناس را به فروش می رسانند شیلنگ آتش نشانی که نوعی شیلنگ فشار قوی می باشد در ضخامت های مختلف عرضه می شود. به عنوان مثال فروش شیلنگ برزنتی یکی از اقلامی است که در این مراکز جهت استفاده در ادارات آتش نشانی تهیه می شود.
شیلنگ از دو قسمت رویه برزنتی و قسمت داخلی که لاستیکی و نازک است تشکیل شده است و مهمترین خصوصیت آن،  مقاومت در برابر فشار آب می باشد.
برای خرید شیلنگ برزنتی مناسب و با کیفیت می توان از طریق مشاوره با کارشناسان فنی که با این حوزه آشنایی دارند، نخست اطلاعات لازم را کسب نمود و سپس به خرید پرداخت.

واردات انواع شیلنگ های اتش نشانی اتریشی

واردات انواع شیلنگ های اتش نشانی اتریشیکشور اتریش یکی از تولید کنندگان شیلنگ های آتش نشانی است که انواع شیلنگ آب را برای انتقال به محل حریق تولید کرده و به کشور های دیگر صادر می کند.
کشور ایران یکی از خریداران این محصول است و در بازار می توان برند های خاصی را که متعلق به کشور اتریش می باشند پیدا کرد. برخی مشخصات فنی این تجهیزات عبارت است از:

  • مقاوم و دارای استحکام لازم، انعطاف پذیر و سبک وزن، قطر کم، سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف

این تولیدات از طریق کاتالوگ شرکت تولید کننده قابل مشاهده بوده و امکان خرید آن در اینچ ها و ضخامت های متنوع میسر است. در صورت بازدید از سایت های اینترنتی می توان کاتالوگ این محصولات را مشاهده کرد و از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت به خرید آنها پرداخت.

مشخصات بهترین شیلنگ های آتش نشانی

مشخصات بهترین شیلنگ های آتش نشانیشیلنگ های آتش نشانی به دسته های مختلف هم از نظر کشور تولید کننده و هم از جهت نوع، کاربرد و جنس مواد اولیه تقسیم بندی می شوند. مثلا از جهت کشور سازنده می توان انواع چینی، آلمانی و اتریشی این اقلام را نام برد. از نظر جنس می توان به انواع شیلنگ پارچه ای و شیلنگ برزنتی اشاره نمود.
کاربرد این کالا نیز به دو گروه شیلنگ های مسکونی و شیلنگ های ماشین آتش نشانی تقسیم می شود.
بنابراین برای خرید هر نوع ضرورت دانستن مشخصات کلی و راه های شناخت و تشخیص انواع با کیفیت آنها وجود دارد.
هر کدام از انواع این قطعات دارای مزایای خاصی است که در ادامه به آنها اشاره می شود:

  • شیلنگ های لاستیکی که استفاده از آنها آسان است و به راحتی جمع می شوند.
  • شیلنگ های لوله خرطومی که قابلیت جمع کردن آب را از منابع آبی روباز دارند.
  • لوله های فلزی که کار انتقال آب را انجام می دهند.

این لوازم باید دارای خصوصیاتی باشند که قابل استفاده و کاربرد برای این منظور یعنی خاموش کردن آتش باشند. مثلا از مقاومت لازم برخوردار بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف بتوانند قابل استفاده باشند.

قیمت شیلنگ آتش نشانی مدل هایپر

قیمت شیلنگ آتش نشانی مدل هایپردر بازار خرید و فروش شیلنگ آتش نشانی مدل های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها مدل هایپر است. این برند برای استفاده در حرفه آتش نشانی و خاموش کردن آتش و انتقال آب به کار می رود.
قیمت این وسایل به متراژ و طول آنها و همچنین قطر آن بستگی دارد. شیوه خرید نیز در این مورد امر مهمی است که در صورت خرید عمده تفاوت قیمت قابل ملاحظه ای با بازار خواهد داشت. 
مهمترین مشخصه این اقلام، سبک وزنی آنهاست که کار انتقال آب را تسریع بخشیده و حمل آن را آسان می کند.
همچنین از مقاومت لازم در برابر فشار آب نیز برخوردار است و به دلیل ساختار مناسب درونی و بیرونی آب می تواند عملیات انتقال آب را با فشار بالا به خوبی انجام دهد.
قبل از مراجعه حضوری به بازار می توان با مشخصات کلی و تصویر این کالا از طریق اینترنت آشنا شد و سپس اقدام به خرید از فروشگاه مرکزی شیلنگ نمود.

فروشگاه اینترنتی برندهای مختلف شیلنگ

فروشگاه اینترنتی برندهای مختلف شیلنگفروشگاه های اینترنتی می توانند به عنوان منبع اطلاعات برای آشنایی با برند های مختلف شیلنگ باشند. البته در این موارد لازم است تا سایت های معتبر مورد بازدید قرار گیرند و از مطالعه مطالب غیر مستند و غیر علمی خودداری شود.
امکانات مختلفی در سایت های آنلاین برای عرضه و فروش عمده شیلنگ قرار داده شده است که از طریق پیوند های موجود در وب سایت قابل دستیابی هستند. به عنوان مثال، اطلاعات زیر از جمله برخی مطالب مرتبطی است که در این مورد می توان کسب نمود:

  • قیمت شیلنگ اتش نشانی، خرید شیلنگ اتش نشانی، معرفی فروشگاه مرکزی شیلنگ
  • قیمت انواع شیلنگ، راه های خرید عمده شیلنگ، قیمت شیلنگ آب در ضخامت های گوناگون و مراکز فروش شیلنگ آبی

فروشگاه های آنلاین معتبر تحویل اکسپرس و فوری، ضمانت بازگشت کالا در صورت معیوب بودن، امکان پرداخت در محل و همچنین ضمانت اصل بودن کالا را در برنامه فروش خود داشته و سعی در ارائه آنها به بهترین وجه ممکن دارند.

بررسی خرید شیلنگ برزنتی چینی

بررسی خرید شیلنگ برزنتی چینییکی از انواع محصولات وارداتی به کشور از چین، شیلنگ های برزنتی آتش نشانی می باشند. در سال های اخیر محصولات کشور چین توانسته است در نقاط مختلف دنیا جایگاه خود را پیدا نموده و موفق به فروش بالا و پیدا کردن مشتریان بین المللی باشد.
در این راستا تولید و صادرات تجهیزات آتش نشانی مانند شیلنگ نیز در دستور کار این کشور قرار گرفته و ایران یکی از وارد کنندگان این اجناس می باشد.
مهمترین مزیت این وسایل قیمت مناسب آنها در میان تولیدات مشابه است. به همین جهت سازمان هایی که قصد خرید دارند و بودجه کافی برای خرید این قطعات را ندارند می توانند از انواع چینی این محصول خرید نمایند.
مهمترین پارامتر هایی که در هنگام خرید این تجهیزات باید مورد توجه قرار گیرد توجه به میزان تحمل فشار آب داخل شیلنگ و همچنین میزان دوام و استحکام آن می باشد. بنابراین توجه به این نکات و بررسی مقدار مورد نیاز از مهمترین شاخصه هایی هستند که در هنگام خرید باید به آنها توجه شود.

مهمترین کاربردهای انواع شیلنگ های برزنتی

مهمترین کاربردهای انواع شیلنگ های برزنتیطبق مطالب ذکر شده قبلی مهترین کاربرد شیلنگ های برزنتی در شغل آتش نشانی است. این حرفه متضمن افراد آموزش دیده ای است که بتوانند عملیات خاموش کردن آتش را در کوتاهترین زمان ممکن و با سطح ایمنی بالا به انجام برسانند. 
برای این کار این افراد نیازمند استفاده از یک سری تجهیزات می باشند که شیلنگ شاید مهمترین آنها برای انتقال آب به محل مورد نظر باشد. به این منظور شرکت های مختلف داخلی و خارجی با نام های مشخص ارقام متنوعی از این وسایل را تولید کرده و روانه بازار های فروش داخلی و خارجی نموده اند.
این قطعات از دو لایه داخلی و خارجی تشکیل شده اند که لازم است تحمل فشار آب موجود در شیلنگ را داشته باشند و عملیات انتقال آب را به خوبی انجام دهند. طول این شیلنگ ها نیز ممکن است با توجه به مسافتی که قرار است مورد استفاده قرار گیرند متفاوت است و هر چه مسیر طولانی تر باشد باید از مقدار بیشتری از این لوازم استفاده شود.

ویژگی های شیلنگ های برزنتی

ویژگی های شیلنگ های برزنتیبرزنت عنوانی است که برای شیلنگ های آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرد. این اجناس از دو لایه درونی و بیرونی تشکیل شده اند. لایه داخلی از لاستیک است و نخ پرلون که از پلی استر است تشکیل دهنده لایه بیرونی می باشد. معیار ها و مشخصات مختلفی برای این شیلنگ ها در نظر گرفته شده است که مهمترین آنها عبارتند از:

  • میزان مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و قدرت سازگاری با آن
  • میزان مقاومت در برابر عوامل شیمیایی و اسید ها و باز ها
  • میزان تحمل فشار آب و قدرت انتقال آن و میزان انعطاف پذیری و نرمی

هر مورد از موارد فوق در هنگام خرید این محصولات باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند و از خرید انواع بی کیفیت آن اجتناب شود. چرا که صرف هزینه بی مورد خواهد بود و باعث از دست رفتن متنابع مالی خواهد شد.

لیست قیمت انواع شیلنگ های برزنتی آتش نشانی

لیست قیمت انواع شیلنگ های برزنتی آتش نشانیشیلنگ هایی که برای مهار آتش به کار می روند در انواع مختلفی هستند. تقسیم بندی این قطعات متفاوت است. مثلا یکی از معیار های مهم، برند و شرکت سازنده است. 
در این زمینه تولیدات کشور آلمان مانند شیلنگ های ضد اسید از کیفیت بالایی برخوردار است و در مقایسه با نمونه های مشابه از قیمت بالاتری برخوردار است.
عامل دیگر که در لیست قیمت این کالا مشاهده می شود طول و ضخامت شیلنگ است که آن هم عاملی مهم در نظر گرفته می شود.
بنابراین در مجموع می توان در لیست قیمت این اجناس اطلاعات زیر را مشاهده نمود:

  • کشور تولید کننده، ضخامت شیلنگ، قیمت به ریال، قیمت وارداتی، نوع خرید

در صورتی که این محصولات از انواع وارداتی و خارجی باشند نرخ دلار عاملی موثر در تعیین قیمت آنها خواهد بود. بنابراین ممکن است قیمت آنها در سال های متفاوت با هم فرق داشته باشد و با افزایش قیمت همراه باشد. از این رو نرخ ثابتی را نمی توان به طور مشخص اعلام نمود و برای خرید لازم است تا قیمت روز آنها استعلام شود.

عرضه انواع شیلنگ های پارچه ای آتش نشانی

عرضه انواع شیلنگ های پارچه ای آتش نشانیدر میان نمونه های مختلف شیلنگ در بخش آتش نشانی انواع پارچه ای آن نیز به چشم می خورد. همان طور که از نام این لوازم پیداست جنس مواد اولیه تشکیل دهنده آنها از پارچه است.
در حال حاضر برند های متنوعی تولید کننده این محصول می باشند. نکته مهم در زمان استفاده آن است که باید به طور کامل بر روی زمین پهن شده و سپس پر آب شوند. البته این کار مستلزم ارائه آموزش های لازم به آتشنشانان می باشد.
عرضه این محصولات به شیوه های مختلف بنا به نوع و میزان عرضه و تقاضا در هر شهر و ناحیه متفاوت است. مثلا شهر تهران به دلیل برخورداری از جمعیت زیاد لازم است تا از ایستگاه های آتش نشانی بیشتر و متناسب با جمعیت متراکم در آن ناحیه برخوردار باشد. به همین دلیل خرید و تقاضا برای تجهیزات مربوطه مانند شیلنگ نیز افزایش یافته و عرضه به این مناطق در مقایسه با شهر های دیگر ایران بیشتر خواهد بود.
کارخانجات سازنده همچنین از طریق تاسیس دفاتر فروش در شهر های دور و نزدیک و  همچنین طراحی وب سایت اختصاصی به عرضه این تولیدات می پردازند و امکان خرید را از هر نقطه و مکانی ممکن می سازند.

نمایندگی فروش شیلنگ های آتش نشانی خارجی

نمایندگی فروش شیلنگ های آتش نشانی خارجیشیلنگ های آتش نشانی خارجی با کیفیت های مختلف تولید می شوند که بنا به همین عامل قیمت و نرخ متفاوتی نیز دارند. مثلا یکی از کشور های تولید کننده آلمان است که یکی از پیشتازان تهیه و ساخت شیلنگ آتش نشانی با کیفیت در جهان می باشد. اگر چه که قیمت این اجناس در مقایسه با نمونه های مشابه بیشتر است اما کیفیت آنها تضمین کننده دوام و طول عمر بالای آنها خواهد بود و گران بودن آنها را توجیه خواهد کرد.
محصولات این کشور و چندین کشور دیگر که در این حرفه تولیدات خود را به بازار های بین المللی عرضه می دارند از طریق نمایندگی های فروش آنها در کشور های وارد کننده عرضه شده و به مراجعه کنندگان معرفی می شود.
به کمک خرید از نمایندگی های فروش می توان در صورت معیوب بودن این کالا را بازگشت داد و از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش آن بهره مند شد.

فروشنده انواع شیلنگ های پارچه ای و پلاستیکی

فروشنده انواع شیلنگ های پارچه ای و پلاستیکیبرای آشنایی با مشخصات و قیمت شیلنگ پارچه ای و پلاستیکی می توان از فروشندگان فعال در این حرفه اطلاعات لازم را کسب نمود.
این افراد همچنین ممکن است از آخرین اخبار و تحولات حوزه کاری خود و اختراع مدل های جدید شیلنگ با قابلیت های بیشتر آشنا باشند و این اطلاعات را به مشتریان انتقال دهند.
از دیگر خدماتی که فروشندگان می توانند ارائه دهند، پرداخت نقدی یا پرداخت مدت دار است که هر گروه خریدار می تواند با توجه به امکانات مالی و توانایی خود شیوه های متفاوتی را مطابق با پیشنهاد فروشنده انتخاب نماید.
از این رو سازمان آتش نشانی می تواند برای خرید فروشندگان معتبر و با سابقه این شغل را شناسایی نموده و خرید خود را از این فروشندگان انجام دهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید